poniedziałek, 13 czerwca 2016

OPOLAGRA

A dzisiaj chciałabym się podzielić wrażeniami z wczorajszego dnia. 

Opolagra - Wiodąca wystawa rolnicza południowej Polski. Były to różnego rodzaju pokazy,wystawy,konkursy na terenie lotniska w Kamieniu Śląskim k. Opola. 

Jestem dumna z tego,że mogłam w tym uczestniczyć i oczywiście nie obeszło by się bez najważniejszej dla mnie rzeczy,aparatu! Uwieczniłam na zdjęciach jak najwięcej się dało. Z racji tego,że całe pokazy mieściły się na 45 ha powierzchni nie udało nam się zwiedzić i obejrzeć niestety wszystkich wystawców. Ale mimo tego,jestem mega zadowolona! 

Następna taka impreza jest za rok,także zapraszam wszystkich,którzy byliby zainteresowani bo na prawdę warto pojechać i zobaczyć te piękne maszyny i przy okazji się zintegrować,rozluźnić,odpocząć od codzienności :) 

Jest także dużo innych atrakcji! Są namioty polowe z napojami,zabawy dla dzieci,targi ( niczym jak na odpuście ) więc na nudę narzekać nie można. Warto wziąć sobie krem nawilżający bo nogi po całym dniu chodzenia i oglądania wysiadają! I odmawiają posłuszeństwa! 


Zdjęć wszystkich dodawać nie będę,jest ich zbyt dużo. Mam nadzieję,że zdjęcia się spodobają. Pozdrawiam =) 






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz