sobota, 11 czerwca 2016

słowem wstępu!


     


                           WITAM

   Na początku chciałabym podziękować tej oto      kobiecie - Alicji Adamus,za to,że jest,za to,że        wprowadza (na pewno nie tylko w moje życie)      dużo pozytywnej energii i motywacji! 





 Dzięki Ali mam przyjemność prowadzić tego bloga,dam z siebie wszystko żeby blog wyglądał jak najlepiej oraz żeby był jak najbardziej czytelny! Skąd wzięła się moja pasja do fotografii? Może z tego,że robiąc zdjęcia w głębi duszy odpoczywam,relaksuję się,poprawia mi się humor. Wiem,że nie robię tego tylko dla siebie ale również wnoszę coś,jakiś jeden mały element w życie drugiego człowieka,jakąś cząstkę,chwilę,do której kiedyś na pewno powróci. Pamiętam moment,kiedy dostałam na I Komunię Świętą swój pierwszy,własny,osobisty,piękny aparat jeszcze analogowy na film! Od tego się zaczęło. Gdziekolwiek wychodziłam z domu,zawsze miałam go przy sobie! Coś pięknego. A jeszcze piękniejsze jest to,że pośród wielu moich zainteresowań fotografia jest taką dziedziną,która nigdy,przenigdy się nie znudzi. Po prostu kocham zdjęcia,kocham ludzi,kocham sprawiać radość. Uwielbiam to,że nawet jeśli zdjęcie jest bardzo podobne do innego zdjęcia,różni się czasem,chwilą,sytuacją i wspomnieniami. Zdjęcia to są takie chwile,które nawet po kilkudziesięciu latach można wziąć do ręki i wspominać różne miłe chwile. W fotografii chodzi właśnie o to,prawda? Jestem zwolenniczką albumów fotograficznych. Nie rozumiem ludzi,którzy zdjęć nie lubią,którzy kryją się przed obiektywem,przecież to jest na prawdę pamiątka na całe życie! 

To tak słowem wstępu.

Założyłam tego bloga po drugie dlatego,że fanpage,który posiadam jest bardzo chaotycznie prowadzony. Postanowiłam zrobić z tym porządek. :) 

Zapraszam do śledzenia bloga,im więcej was tym większa motywacja dla mnie!
Mile widziane komentarze i opinie,zarówno jak te w porządku tak i krytyczne,krytyka jest potrzebna żeby móc się poprawić,także czekam na chociaż jedno słowo :) 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz